Alla inlägg under maj 2009

Av Sandra - 22 maj 2009 19:08

Så ser det ut för mig nu :)
Är hemma i bergsåker med min underbara hund Taro för mamma och pappa är nere i burvik och spelar golf och har det bra. Har precis duschat och gjort mig klar för en mykväll så sitter och väntar på att Linkan ska komma nu :) Sen kommer säkert bruket också ;)

Gårdagen så pluggade jag och Madde. Jäklar vad stolt jag vart över oss. :) Sen åkte jga hem och plockade ihop tvätten hämtade upp anton och hem till bergsåker igen och tog det lugnt bara. Hade fredag igår ja. :S Så idag är jag på lördag. Så jobbigt när man är på fel dag. Men men.


Ska snart sätta mig ute en stund med taro innan solen blir svalare och försvinner ner bakom skogen.

Haha ja man blir ju inte förvånad på sig själv ibland eller ;) Sitter och nästan skrattar åt mig själv nu. Men men.. äh kan vara skönt att få göra det ändå.


Imorn då? Börjades prata om utgång? Hmm? 100 kr på kortet... Så ja man får väl se hur det blir. men forhoppningsvis blir det lite grillning och någon öl någonstanns iaf. Och på dagen blir det spela volleyboll förhoppningsvis. Ska på skolan och hätma en bok också.. snart klar med rapporten.. wiiee :D

Ne hörs!!!

Av Sandra - 18 maj 2009 17:16

Är vad man ska syssla med denna kväll.. Sitter på biblioteket nu och vätnar på att pappa ska ringa. Ska byta bilar. Ett jävkla bilbyte nu. Sen blir det köpa med sig en kycklingsallad hem och plugga några timmar. har ju två moment som jag ska bli klar med ikväll.. Se hur det ska gå. Är så sjukt trött.. har jobbat idag också mellan 06.30-16-30, så man är inte direkt super pigg men det får gå. Synd att man inte dricker kaffe. Skulle behövt tonvis med det nu.


Helgen som var har vart helt underbar :) Fredags så var jag med Lina lagade mat vandrade ner till Anton sen på kvällen vi 2. Haha och dagens promenad var ju ett mysterium ;)

Lördagen had ejag jätte mycket att göra Egentligen men hur många tror att jag ens gjorde hälften? ne precis. Lånade bäcker var ut till stugan sen gjorde jag inte mycket mer för då var de bara hem och börja förbereda sig inför kvällens bravader :)
Anna hade förfest mycke mysigt på hennes balkong tills huset tog solen. Sen vart det Oscar´s och det var sjukt roligt där. Sen hände det ju lite mindre roliga saker men :(

Träffade min kära kusin också, Jag fastnade ju på uteserveringen med Linnea när hon kom och det var där jag stötte på Linda så vi tre satt där ute och vart isbitar, gick in och värmde oss tills vi vart för varm och ut igen. Sen kom mina andra stumpor så då tog vi vårt pick och pack och gick på subway men på vägen så tappade vi två. Lina och Anna så då var de bara jag, Lina och Linda kvar sen taxi hemåt. För de var IS kallt.. 2 grader såg jag sen.. huvva..


Ne nu får papi ringa. Är hungrig. Förstår inte hur jag kan vara det. Åt vid halv 2 på jobbet. Hoppas jag är snabb idag så man får lite ledigt ikväll. Imorn är dagen likadan. Jobba sen plugga... suck. vill bli klar med denna rapport. 

Av Sandra - 14 maj 2009 12:31

Jadu vad säger man. Har så mycket som jag skulle vilja skriva av mig just nu. Ibland blir jag inte klok på mig själv.

1 dag!!! Var det allt det? Men det känns iaf jätte bra på ett konstigt sätt. Svårt att förklara hur jag känner just nu. Ska jag vara lycklig eller ska jag vara lessen? Tror jag väljer att vara det första så länge som det är möjligt. Och vart det inget missförstånd igår så kan jag säga att då är jag verkligen det!!!


http://www.youtube.com/watch?v=d_QK-sXBPAA


Sitter på skolan nu med madde. haha går inge vidare för oss nu eller. Känns som jag bara sitter och trampar på samma ställe. Men i helgen ska jag plugga. Har även lånat en bok ikväll. Så ska försöka skriva så mycket som möjligt från den också. Den boken ska in i ett x moment. Huvva. Tråkig bok är det också,.


Igår vart jag stlt över mig själv. Klev upp tidigt var ute och gick lite mer än en timme. Gjorde mig klar, träffade madde pluggade lite, sen var vi ut och sprang runt sidsjön. :) De ni!!

Sen kvällen var jag med Anton och åt glass och brände ut lite serier och filmer till mig :) sen glodde vi ju även på lite filmer. Såg Pans Labyrint. Rätt okej men trodde det skulle vara mer konstiga varelser. Sen såg vi death proof. Också helt okej :) Påsen kom också igår men han somnade på soffan rätt så tidigt.


Sen idag ska man ringa och surra med lill stumpan lina och höra allt från gårdagen. hon var ju och såg Beyonce på globen :)


Ne nu ska jag försöka skriva klart om estetiken iaf sen ska jag ut och gå med Antoin innan jag ska fortsätta plugga vid 17-18 tiden någon gång.



 

Av Sandra - 5 maj 2009 21:56

haha tycker de är ofta jag skriver så men men...

Den veckan som har gått har vart så underbar. Lämnat in rapport på skola, haft seminarium, haft underbart sällskap och jobbat och helt underbart väder.. Kan man begära mer? Ne tror icke det.


Sista april har vart nu också och till er förvånan ni som inte redan vet det så tog jag det faktiskt lugnt. Och det var något som jag inte ångrar någonting. Jobbade till 15 åkte och plockade upp mr A åkte och handlade mat och hem till han och donade i köket och sen hyrde vi film och bara mådde gott. Linnea kom också förbi en sväng :) haha tror det vart lite mycke konstigt där ute på alnö men men det löste sig ju allt som tur var :)
Sen helgen då jobbade jag. Men tog det lugnt på kvällarna hos Mr A och vännerna :)
kort sammanfattning. Har några riktigt fina kort jag skulle vilja lägga upp. Upgrade kan jag lova ;)

Ne nu ska jag hälla maten i matlådor. Har lagat Spagetti och Köttfärssås tills imorn på skolan!! :) Vart så gott kan jag lova :)

God Natt

Ovido - Quiz & Flashcards